Thursday, May 22, 2014

Promosi sempena hari ibu 5 hari sahaja lagi


Tahukah anda Kanser servik adalah kanser kedua membunuh wanita Malaysia selepas kanser payu dara. Lebih 11,00 wanita telah disahkan menghidap kanser ini setiap tahun terutamanya dalam kalangan wanita muda yang berumur lewat 30-an. Setiap tahun, lebih 5,000 penghidap kanser servik meninggal dunia kerana tindakan mereka yang lambat mengesan kanser yang merebak secara diam.
Kebanyakan kanser servik menyerang tanpa petanda atau simptom awal menyebabkan sebahagian wanita yang hidup dengan penyakit ini akan mengalami tekanan perasaan akibat kehilangan kerja dan terpaksa bergantung hidup serta bantuan daripada keluarga terdekat.
Di rantau Asia Pasifik, purata seorang wanita berumur dari 30 hingga 55 tahun meninggal akibat kanser dalam masa empat minit.

Dengan bil hospital yang semakin meningkat, taraf hidup di bandar semakin tinggi,  bila suatu hari allah tarik sikit nikmat kesihatan yang membuatkan kita tak mampu bekerja, saat itulah anda akan merasa untung yang teramat sangat kerana memiliki takaful kerana takaful lah yang dapat membantu meringankan bebanan yang dipikul. wahai wanita, menabunglah bersama takaful. Islam mewujudkan takaful ada sebabnya. 

Usah gunakan duit simpanan anda untuk bayar bil hospital yang mahal. Dapatkan perlindungan takaful untuk anda sempena PROMOSI Hari Ibu. Jgn lepaskan peluang ini. Perlindungan terbaik dari company takaful terbaik di malaysia.


hantar whatsapp nama<jarak>tarikh lahir<jarak>pekerjaan<tempat tinggal anda>   
ke 0123224767 

Takaful Great Eastern..life is Great!!

No comments: