Monday, March 3, 2014

Delivery time...

Assalamualaikum...terima kasih kerana sudi singgah di blog ini..hampir 2 minggu saya xupdate..2 minggu yang sangat bz...macam-macam dugaan berlaku dibulan febuary..tetapi syukur kepada Allah semuanya berjalan dengan lancar.

Tahniah saya ucapkan kepada tuan puan yang layak memiliki takaful insuran..Ini adalah sebahagian yang tinggal untuk process penghantaran untuk bulan feb 2014. Terima kasih atas kepercayaan semua, kerana memilih saya menjadi agen tuan puan dan In shaa allah saya akan pegang amanah tuan puan.



Kepada anda diluar sana yang masih belum memiliki perlindungan takaful investment link, jika anda masih tidak tahu apa itu takaful dan apa ia boleh buat dan bagaimana ia akan membantu anda contact saya.
In shaa allah saya akan cuba jawab segala soalan anda. 

whatsapp,we chat, sms ke no 0123224767




Takaful Great Eastern....Life is Great!!

No comments: