Monday, February 17, 2014

PROMOSI TAKAFUL -WAJIB BACA


Semua orang tau sekarang ni jika buat loan mmg insuran akan disertakan sekali. BETUL! tetapi adakah anda tau yang insuran itu hanya akan disburst jika HUPK (hilang upaya penuh kekal) ataupun Meninggal dunia. Bagaimana agaknya jika suatu hari nanti anda sakit. contoh la ye kita letaklah sakit buah pinggang Hutang masih banyak nih..waduh sakit pulak datang. Nak-nak pulak kene buat dialisis sebulan 2 kali.

Untungla kepada yang bekerja kerajaan mungkin akan dapat special treatment. Tapi untuk pekerja swasta? anda bagaimana? Anda sudah tidak mampu perform. Adakah company akan biarkan anda bekerja sampai pencen? Hutang banyak nih plaktu nak bayar medical treatment lagi..macammana ya?fikir-fikirkan..... hanya rm4 sehari. Ibarat makan breakfast diwaktu pagi..nasi lemak+milo ais(huih..sedapnya..) Doc diagnos anda sah didapati sakit diperingkat awal, Great Eastern Takaful akan berikan anda duit sekelepuk.  Setelkan hutang anda..

Jadi apa tunggu lagi..kepada mereka yang mempunyai PERSONAL LOAN specially nya , kini masa terbaik untuk anda merancang sekiranya apa-apa berlaku kepada anda.

hubungi saya untuk keterangan lanjut. whatsapp, wechat semua boleh. hantarkan nama,umur,pekerjaan dan status merokok ke 0123224767

In shaa allah saya akan membantu.


Takaful  Great Eastern...Life is Great!!

No comments: