Friday, February 7, 2014

Best Takaful Operator - Great Eastern Takaful

Alhamdulillah...Akhirnya..selepas 3 tahun kewujudan Takaful Great Eastern di Malaysia..Award yang menjadi rebutan semua Takaful untuk tahun 2013 dimiliki oleh Great Eastern Takaful. hehehe
Walaupun baru berusia 3 tahun lebih, Takaful Great Eastern sudah memiliki pelbagai anugerah bertaraf antarabangsa. Cayalah...bangga saya sebagai agen Great Eastern Takaful.


Sedikit fakta saya nak kongsikan disini. Great Eastern Takaful telah mendapat pengiktirafan sebagai Best Takaful Operator Asia menewaskan pemegang anugerah ini pada tahun lepas iaitu Prudential BSN Takaful.

prubsn-excekkebace-through-inovation-1024x313
Hoyeah..Kini terbukti Great Eastern Takaful sememangnya dipercayai ramai. Saya Yakin dengan plan plan terbaik yang ditawarkan oleh Great Eastern Takaful dan In shaa allah prestasi ini boleh di maintainkan chayok!!.
Tetapi saya rasa dan percaya masih ramai lagi orang diluar sana yang masih tidak mengetahui tentang perkara ini. Malah masih ramai yang tidak mengetahui yang kini Great Eastern memiliki takaful.
Bagi mereka yang berminat untuk membina kerjaya bersama Great Eastern Takaful. Ini adalah masanya. Bagaimana? whatsapp saya dan saya akan beri penerangan.
sebarang pertanyaan mengenai plan Takaful Great Eastern atau kerjaya bersama 
Takaful Great Eastern. Jangan segan silu untuk hubungi saya

Takaful Great Eastern...Life is great!!

No comments: