Thursday, February 12, 2015

Terima Kasih Semua

Assalamualaikum....setelah hampir 4 bulan saya bercuti..kini saya kembali aktif in shaa allah..
syukur alhamdulillah #throwback2014 saya telah dianugerahkan crown leo award dan leo award dari Great Eastern Takaful.


Terima kasih Allah kerana memberi rezeki yang xputus2 walaupun dalam keadaan sarat mengandung.
Terima kasih juga kepada semua client yang percaya atas kredibiliti saya dalam memikul tanggungjawab dan amanah sebagai agent takaful anda

Ok.hari ini saya nak share kejadian 2 hari lepas bertemu dengan seorang prospect yang cantik, putih, businesswoman yang berjaya dan ibu kepada 2 orang anak.
seorang wanita yang hebat dan sentiasa positif sehinggakan saya boleh rasa tempias aura positifnya.hebatkan..

actually saya pernah approach prospect ni last year.but dat time beliau ckp cmpany husben dah cover everything. memandangkan mmg beliau xnk waktu itu, ok xpe..saya hanya mendoakan semoga beliau sihat dan sedar akan kepentingan memiliki personal takaful suatu hari nanti.
alhamdulillah, allah makbulkan permintaan saya 2 hari lepas beliau beritahu cmpany husben hanya cover rm10k untuk satu family.
beliau sedar ianya xcukup dan akhirnya beliau contact saya semula untuk dapatkan nasihat.
Di pendekkan cerita dengan usia beliau 39 tahun dan masih sihat tubuh badan,
beliau dapat beli policy berharga rm200 sebulan dengan coverage rm900 ribu.

kepada pembaca, Jika anda masih sihat dan bekerja saya sangat sarankan ambillah perlindungan takaful. Bersedia dan ambil lagkah berjaga-jaga.
perlu diingatkan takaful insuran bukan untuk jadi kaya ya, tapi takaful insuran untuk mengelakkan dari jadi miskin dan papa kedana.


terima kasih kerana sudi singgah dan meluangkan masa membaca ^_^

sebarang pertanyaan mengenai takaful boleh ajukan di no whatsapp 0123224767




No comments: