Thursday, May 15, 2014

Apa Yang menarik Lagi Dengan Medical Card Great Eastern Takaful?

Assalamualaikum,
Hari ini saya nak share satu lagi keistimewaan yang ada pada Medical Card Great Eastern Takaful, Ia bukan sahaja memberi manfaat dan menjaga anda malah juga memberikan manfaat pada kenderaan anda. Hebat bukan?


Penundaan Kecemasan 24 Jam dan Pembaikan Kecil di Tepi Jalan -jika kenderaan yang di daftarkan boleh dibaiki pada masa tersebut mekanik akan di hantar contoh tayar pancit, bateri kong. jika tidak dapat dibaiki di tempat itu perkhidmatan penundaan akan di berikan.

Bantuan Penggantian Kereta -Jika kenderaan yang di daftarkan  memerlukan kereta ganti akibat dari kerosakan atau kemalangan, Car Assist akan mengaturkan untuk mendapatkan kereta sewa (kos sewa kena tanggung sendiri)

Pengaturan Penginapan Hotel - Jika kenderaan yang di daftarkan memerlukan penginapan hotel akibat dari kerosakan atau kemalangan, Car Assist akan aturkan penginapan hotel (kos sewa kena tanggung sendiri)

Rujukan kepada Pusat Perkhidmatan – pemandu kenderaan yang di daftarkan boleh meminta Car Assist untuk mengaturkan temu janji rujukan ke pusat pembaikan dan perkhidmatan yang terdekat (Kos pembaikan di tanggung sendiri)
Dan yang menariknya tiada sebarang bayaran dikenakan terhadap anda.

Dengan syarat Pembaikan Maksimum / Had Penundaan dengan kos kerja maksimum RM300.00 bagi sesuatu kejadian. Car Assist tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kos yang dikenakan terhadap alat ganti yang di perlukan semasa pembaikan kecil di tepi jalan. contohnya penggantian bateri.
Perlu diingat, risiko dan hutang perlu DIURUS, bukan DIHINDAR, bukan sahaja dalam pelaburan, bahkan dalam apa jua konteks dalam aspek kehidupan, ianya memerlukan pengurusan risiko.

Bagi mengurus risiko Takaful Great Eastern menyediakan plan perlindungan diri dan kekayaan anda..Anda hanya perlu memiliki polisi perlindungan tersebut supaya wang pelaburan anda dapat disalurkan kepada pewaris anda dan anda boleh pergi dengan aman (tidak terbelenggu dengan hutang). Tetapi jika tiada apa-apa berlaku kepada anda…anda masih mendapat balik duit yang anda bayar kepada Takaful Great Eastern tersebut sebagai wang simpanan hari tua.. pencen anda.
Bertindaklah sekarang, miliki polisi takaful anda sebelum terlambat…


Takaful Great Eastern..life is Great!!

No comments: